Bestyrelsen

Bestyrelsen for Dansk Bartender Laug

 

Generel information:

 

Bestyrelsen er valgt blandt laugets aktive medlemmer. Dette forgår ved den årlige generalforsamling. Bestyrelses medlemmer bliver valgt for en 2 års periode mens suppleanter og revisorer vælges for 1 år.

Bestyrelsen mødes minimum 1 gang om måneden og der føres referat ved mødet. Referatet er tilgængeligt, for medlemmer ved den årlige generalforsamling.

Alle medlemmer kan få tilføjet et emne til bestyrelsesmødets agenda. Dette kan ske ved personligt at deltage i mødet eller ved at sende en mail til Formanden (se mail nedenfor).

Personlig deltagelse skal meddeles til Bestyrelsen på forhånd. Du kan altid kontakte bestyrelsen ved at kontakte formanden på formand@bartenderen.dk.

 

Bestyrelsen:

 

Formand: Zander Lauritzen Hansen, Valgt til 2020

Blev valgt som formand til generalforsamlingen i d. 19 december 2018. Zander har tidl. været en del af DBL og har sideløbende ageret og arbejdet inden for barbranchen, som importør, grossist, eventkoordinator mm.

 

Næstformand: Jan Madsen Valgt til 2019

Jan Madsenn har været en del af DBLs bestyrelse i 1 år. Han har erfaring fra det Københavnske natteliv som bartender, hvor han bl.a. pt arbejder som barchef på cocktailbaren Y´s cocktailbar.

 

Kasserer: 

Kasser vælges ved næste generalforsamling

 

Sekretær:

Sekretær vælges ved næste generalforsamling

 

 

Bestyrelsesmedlem: Maria Damgaard Andersen Valgt til 2019

Nyt bestyrelsesmedlem. Har igennem de seneste 2 år arbejdet som bartender på Y´s cocktailbar.

 

Suppleanter og Revisorer: 

 

Suppleant: Jeppe Ipsen, valgt ind enstemmigt for 1-årig periode

 

Suppleant: Nikoline Hoeg Jensen, valgt ind enstemmigt for 1-årig periode

 

Suppleant: Brian Kubach, valgt ind enstemmigt for 1-årig periode
 

Suppleant: Timo Mikkelsen, valgt ind enstemmigt for 1-årig periode

 

 

 

 

Bliv medlem af Dansk Bartender Laug
Bestyrelsen
Cocktail bibliotek